Condicions de Lloguer
Condicions de Lloguer
Benvinguts a la nostra secció de condicions de lloguer. A Iberfinques Comas creiem que la claredat és la base d’una bona estada, per això posem a la seva disposició tota la informació relativa a les reserves, fiances i la normativa vigent per al lloguer turístic i de temporada a Palamós i Palafrugell. El nostre objectiu és que gaudeixi de la seva estada amb la màxima tranquil·litat i total seguretat jurídica.
1.- Confirmació i pagament
1.1 - L´arrendament quedarà plenament confirmat i contractat en el moment en que s’efectuï el pagament del 40% del total de l´import contractat.
1.2 - La resta del pagament del lloguer (60%) s’haurà d’efectuar per transferència bancaria amb una antelació mínima de 7 dies abans de la data d’inici del contracte / arribada. Li recordem que la transferència s’ha d’executar 7 dies abans de la seva arribada per tal de garantir la recepció de l’import pendent abans del començament de la seva estada. En cap cas es lliuraran les claus de l’immoble reservat, si no s’ha realitzat el pagament total del contracte.
1.3 - Un cop realitzat el pagament del 100 % del preu contractat, s’haurà de comunicar en un termini màxim de 48 hores, les dades de les persones que s’allotjaran a l’immoble.
Aquesta informació es pot facilitar a través del check in online.
2.-Cancel·lacions
En cas de cancel·lació de la reserva entre 45 i 30 dies abans de la data d’arribada suposarà la pèrdua del pagament a compte ( 40%) ; excepte que s’acrediti causa de força major plenament justificada.
En cas de cancel·lació de la reserva en menys de 30 dies d’antelació a la data d’arribada, suposarà el pagament del 100% del total import objecte de contracte; excepte que s’acrediti causa de força major plenament justificada.
La cancel·lació d’una reserva s’ha de fer per escrit a rent@iberfinques-palamos.cat
3.- Garantia
L’arrendatari es veurà obligat a dipositar una fiança de 300 € per les cases i 150 € pels apartaments com a garantia pels possibles danys o desperfectes comesos a la finca durant el període de lloguer.
Aquesta fiança es farà efectiva per transferència bancària juntament amb el pagament final (60%).
Un cop revisada la finca, després de la sortida del client, aquesta fiança es retornarà en un termini màxim de 30 dies.
4.- Taxa turística
L´arrendatari haurà d’abonar la taxa turística corresponent a la seva estada: 1,00 € per persona i nit, fins a un màxim de 7 nits. Els menors de 16 anys estan exempts d’aquesta taxa.
5.- Serveis no inclosos
Les propietats es lloguen sense la roba de casa (llençols i tovalloles).
En cas que el l’arrendatari desitgi aquest servei s´haurà d´avisar amb mínim de 30 dies d´antelació. El preu d´aquest servei és de 20€ per persona ( iva inclòs) per a tota l´estada.
6.- Arribades
L´hora d´arribada és a partir de les 12:00h del migdia. Si l’arrendatari no pot arribar dins l’ horari d’ oficina el dia d’entrada, aquest haurà de tenir tot el check-in online completat, la reserva i la fiança pagades per poder recollir les claus en el cas que l’agència estigui tancada. De no fer-ho així, perdrà tots els seus drets, no podent reclamar cap indemnització. Tampoc tindrà dret a indemnització, si ha d’interrompre la seva estada per qualsevol circumstància.
7.- Sortides
S' efectuaran obligatòriament abans de les 10:30 h del matí. Totes les claus s´han de retornar a l´oficina. En cas de sortides fora del nostre horari es donaran les indicacions pertinents.
8.- Normativa
8.1- Queda expressament prohibit el sotsarrendament.
8.2-Només s’admetran animals de companyia, en cas d’ expressa autorització de Iberfinquescomas.
El llogater té la obligació de comunicar a Iberfinquescomas en cas de l´existència d’animals de companyia durant la seva estada. En el cas de danys comesos per aquests es respondrà amb la fiança dipositada.
8.3 - El llogater es compromet a tornar l’immoble en les mateixes condicions que reunia el dia d’arribada. Qualsevol desperfecte ha de ser comunicat immediatament a Iberfinquescomas. Tots els clients que facin mal ús de les instal·lacions de la propietat, podran ser desallotjats sense dret a cap restitució i estaran obligats a abonar a Iberfinquescomas l’import dels danys causats, comprometent-se en tot cas a respondre dels mateixos mitjançant el dipòsit de garantia.
8.4 - Queda estrictament prohibida la música alta i les celebracions excepte en cas d’autorització expressa per part de Iberfinquescomas.
En cas de celebracions, música alta o queixa de veïns i/o trucada de la policia; Iberfinquescomas podrà penalitzar econòmicament al llogater o cancel·lar la reserva i procedir a desallotjar immediatament els llogaters, sense que aquests tinguin dret a cap indemnització o devolució.
8.5 - Queda estrictament prohibida la manipulació, per part del llogater, de qualsevol tipus de maquinària de piscina o jardí.
8.6 - Respecte a la utilització de la piscina, en el cas que n’hi hagi, els menors d’edat han d’estar vigilats en tot moment per un adult. Obligant-se l’arrendatari al compliment de les normes de règim interior de la CCPP, en cas que la finca es trobi dintre d’una Comunitat de Propietaris. L’arrendatari eximeix de qualsevol responsabilitat en aquest sentit a Iberfinquescomas i a la propietat.
8.7 - Qualsevol discrepància sobre la neteja o l’estat i/o equipament de l’immoble, s’haurà de comunicar , en un termini màxim de 24 hores des del lliurament de les claus. Un cop transcorregut aquest termini, no s’admetran reclamacions al respecte.
8.8 - El llogater eximeix a Iberfinquescomas i a la propietat de qualsevol responsabilitat en cas d’irregularitats en el subministrament dels serveis d’aigua, llum, gas i telèfon atribuïbles a la companyia subministradora.
8.9 - Iberfinquescomas i la propietat quedaran lliures de qualsevol responsabilitat derivada de molèsties causades per obres alienes a la propietat o manifestacions públiques o privades.